det var ett tag sen

Long time no see! haha :)
Har inte skrivit här på länge som ni ser.. Fjällvandring har varit först på schemat! Kul vecka iallafall, inte alls jobbigt att vandra 1 mil om dan som jag trodde. Bästa var ju helt klart att somna under stjärnorna med min fina elina!! Och sedan vakna upp under bar himmel på min födelsedag. magiskt! lite mindre magiskt var ju alla myggen, haha såg ut som en salami i fejset.

Idag blev det stan med Julia & Cissi, gjorde inte det som var tänkt osv. Imorn ska jag träffa min saknade kusin <3 men innan ska jag ner på stan med Elina och sandra! Jag och elina ska tvinga sandra att söka till modelljakten, hon vill, men inte vara med i tv om ni förstår :) Men vi ska nog lyckas! Sandra e sjuuukt snygg, 176 lång så det ska nog gå vägen om hon nu går med på att söka haha :D
Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback