lista!

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag hade kul med sara haha :)

Vad gjorde du för 15 min sedan: åt frukost

Det sista du sa högt: jag vet inte vad jag sa

Det senaste någon sa till dig: nejmen asså man måste ta bort fel och det blir fet

Vad har du druckit idag: mjölk

Vad var det senaste du åt: macka

Vad var det senaste du köpte: risifrutti

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: moln

Godaste glassmaken: vanilj med krossad choklad eller half baked

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

Sover du tungt: tror det

Drömmer du mardrömmar: ibland

Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb

Favoritklädsel: jeans och en snygg tröja.

Favoritlåt just nu: Rockefeller Street - Getter Jaani



Vad ser du om du tittar till höger: mobil, kaktus, mugg, laddare, puderborste, minneskort, m.m. 

Vad gör dig glad just nu: Att jag är med OSTEN

Vad ska du göra härnäst:
Gå ut med Ivano

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu: Trött & Glad hahah:)

Favoritgodis: lakrits

Kläder just nu: shorts & t-shirt/pyjamas

Sommarplaner: Gympaläger, Konfaläger, dalarna, antagligen segling eller gotland

Hur många kuddar sover du med: 3

Spelar du något instrument: har spelat fiol i 9 år, men nu spelar jag inget, bara gitarr hemma

Morgon eller nattmänniska: NATT!

Vad är viktigast för dig: mat

Är du kittlig:
japp! lite överallt

Snarkar du: nej, men pratar

Stjärntecken: Jungfru

Äckligaste insekten: tycker inga insekter är äckliga

Längtar du mest efter just nu:
spela mario party.. men ingen vill spela med mig... :(

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill spela mario med dig :D

2011-05-16 @ 21:13:35
URL: http://imaginarymuffins.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Varför frågade du inte mig när jag var hos dig :( JAG VILL OCKSÅ!

2011-05-16 @ 23:33:45
URL: http://lovisawashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback