Natti

Tjeeeenare mannen! The ovsteer här! Hahah :) slänger in ett litet inlägg från ipoden nu, eftersom jag har varit lite seg med uppdatering. Igår onsdag var det operation dagsverke och då städade jag här hemma. Blev fint, speciellt badrummet som jag hände upp lite nya fina grejer i. Sen kom Aramis till mig och vi hade kul haha ;) tog sedan spruta så nu har jag lite ont, får se hur det går på träningen imorn ... Idag var det en lång seg skoldag , som varje torsdag. Kul idrott iaf :) sen åkte jag och cillie till allianshallen för att kolla på skolDM. Men allt var nästan klart,. Sen hem, till mormor och morfar för att fira mormors födelsedag. Mysigt! Ni får nog mer uppdatering imorn, om jag orkar. Har blivit världens tröttaste på sistonde, ögonen svider heeela tiden. Jaja vem bryr sig. Godnatt! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback