Eskils

Var i Eskilstuna hela dagen igår. Har ju sökt gymnasium där som andra handsval och var kallad till lite olika prov. Otäckt i början då nästan alla var från Engelska skolan och kände varandra. Det första läraren säger är typ: Hoppas att alla har med sig pennor för vi har inga att låna ut. Kul att dom säger sånt i förväg också? Fick lite panik där innan en människa hade en att låna ut.

Lite konstigt att ha matteprov på engelska men det var ganska lätt prov så ingen större fara. Hittade en liten grupp människor jag gick med resten av dagen. Innan igår så har jag verkligen haft massa tviveltankar om att jag borde tagit bort IB under omvalet men igår kändes det rätt bra. Känner mig faktiskt lite taggad på att gå där, vore nog kul och de andra eleverna verkar super snälla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback