CISSI, PIZZA & SO

Hej!
Efter skolan idag följde Cissi med mig hem och det första vi gjorde va att beställa pizza och en 1,5 liter cola!

Så jävla underbart. Vi hade längtat heeela dagen. Blev inga bilder för det fanns det inte tid till när vi skulle äta hehe. Efteråt ångrade vi att vi inte köpte två color haha ;)  Sen pluggade vi lite so också, och det håller jag på med nu! Stort prov imorn men det ska nog gå bra! :)

Sen var vi på sista gången av agility-kursen idag! Gick jättebra, iallfall agilityn! För sen mitt i när vi tränade lite kom en stor dobberman och börjar bita Ivano! Han pep jättemycket och det var helt 0 kontroll. Men allt gick bra i slutändan..

Nu ska jag fortsätta plugga!

Jag och Cilliebean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback