Om mig

Dag 1.



Vet inte hur jag ska börja det här, och det kommer bli väldigt svårt att skriva det här men men.. Jag heter Caroline, är 14 år. Fyller 15 den 2 september :) Bor med mina föräldrar + hund.

På fritiden rider jag, tränar gymnastik och är med vänner! Tyvärr måste jag också säga att en del av fritiden går åt till plugg.. I skolan så är mitt bästa ämne Spanska och sämsta Fysik.

Jag älskar musik och skulle gärna jobba med det när jag blir äldre. Har spelat fiol i 9 år och sjungit i flera år också :)
Och jag går i idrottsklass, hehe det är så kul! :)

På vintern åker jag och min familj mycket skidor och jag har funderat på skidgymnasium.

Jag vill JÄTTE gärna kunna franska & Mina favoritfilmer är White Chicks & The Eye. Sommaren spenderas helst på Gotland eller i Spanien.

Det var lite kort om mig :) Måste hinna publicera det här innan nästa dag, haha.
Kom inte på så mycket mer om mig. Skulle väl beskriva mig som en glad & snäll person!

Juste sen kan jag ju skriva att jag HATAR djurplågeri!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback