OK

Hej!

Har inte hunnit uppdatera nåt, haft en stressig dag! Men den började bra.
Vi hade ANT-dag i skoan (alkohol, narkotika & tobak). Vi lyssnade på en man som hette Lars Myrberg som berättade om sitt liv. Han var verkligen jättebra och det var verkligen gripande. Man var när på att fälla en tår ett par gånger hehe. Iaf sen rullade dagen på, inga lektioner skönt nog. Bara olika aktiviteter/föreläsningar.

Sen åkte jag hem på lunchen för att rasta Ivano, hoppade över lunchen i skolan och bokstavligen dog när jag kom hem. Pallade inte röra mig. Så låg kvar hemma i sängen och gick några timmar senare o köpte lunch. Sen åkte jag och köpte ny UF-overall.

Sen har jag bara packat HELA kvällen och vart på gränby o handlat, för imorn bär det av till GÖTEBORG! :D Såå sjukt kul. Det är tävling!
Får se om det blirnåt tidinställt, orkar faktist inte fixa det nu. Är FÖR trött och isåfall får ni "I min handväska" när jag kommer hem. Men om jag hittar internet på vägen slänger jag upp nåt inlägg :)

Långt inlägg, men det var allt jag hade att säga!
Godnatt & önska mig lyck till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback