Mina drömmar

Det här blir nog väldigt svårt att skriva om eftersom jag inte har några särskilda drömmar tror jag.
Jag vill iallfall gå på universitetet och sedan jobba med något kul & resa mycket! Tänk vad mycket man kan se i världen. Vill så gärna se allt! och fota det!

Men en dröm jag haft sedan jag var jätteliten är att åka till Afrika. Inte på en charter-ort, utan mitt ute i någon by med befolkningen, bo där i hyddor, åka på safari mm. Det är nog min dröm! :) När vi var i Spanien, Puerto Banus som ligger väldigt nära Afrika kunde man se berg/klippor som låg i Afrika. Det var så coolt. Stod där och glodde i evigheter haha :D

Kolla på den här muskvideon! När dom står o sjunger på 1.03. Den känslan vill jag få nån gång ;)


Kommentarer
Postat av: Greta

Hmm jag följer ju eran blogg rätt så noggrant och enligt listan skulle du kört i min handväska före mina drömmar...? Känns lite obekvämt om man säger så. När ni gör en lista så skulle det kännas bra om ni följde den. Gillar ordning och reeda. skärpning!! heheh :P<3

2011-03-30 @ 13:08:27
URL: http://imaginarymuffins.blogg.se/
Postat av: Greta

Hmm jag följer ju eran blogg rätt så noggrant och enligt listan skulle du kört i min handväska före mina drömmar...? Känns lite obekvämt om man säger så. När ni gör en lista så skulle det kännas bra om ni följde den. Gillar ordning och reeda. skärpning!! heheh :P<3

2011-03-30 @ 13:08:28
URL: http://imaginarymuffins.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle du kunna gå runt i en onepiece ute?

2011-03-31 @ 12:04:25
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback