Det här är jag

Dag 1


Vet inte riktigt vad jag ska säga om mig själv. Jag heter Maja, är 16 år och bor i den lilla staden Arboga som typ ligger mellan Örebro och Västerås. Jag bor i ett hus med mina föräldrar och två hundar.

På fritiden rider jag, spelar piano och umgås med familj och vänner. Jag ett gäng superfina vänner som man alltid har kul med :)<3 På vintern älskar jag att åka skidor och det brukar i alla fall bli en vecka i någon skidort.

Jag gillar verkligen att resa och upptäcka nya platser. 2011 är dessa resor inplanerade:
Italien, Norge, Barcelona, Paris, England och eventuellt Mallorca :)

5 kul fakta:
  1. Jag gillar att sjunga i skidliften
  2. Jag tycker det är kul att planera
  3. Min handstil är hemsk
  4. När jag var liten var jag alltid rädd för att bli mördad när jag sov.
  5. Jag är hyfsat känslig och har lätt för att gråta till sorgliga filmer haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback