dagen


Mina nya örhängen

Hittade ett gammalt häfte med gamla anteckningar  och jag kanske publicerar lite av innehållet imorgon ;)

Idag var det PISA undersökning. Gick väl helt okej antar jag, inte för att resultatet kommer göra nån skillnad för min del. Vi fick i varje fall en påse med lite frukt, godis och en dricka. Sen så fick vi sluta nästan två timmar tidigare än en vanlig dag så det var helt OK.

Efter skolan så var det ridning och sen desperate <3

..Min dator är fortfarande saknad..


Denna nya lampa kläder nu mitt tak


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Får man fråga vad de kostade ? :)

dom var jättefina <3

2011-03-30 @ 13:04:34
Postat av: Greta

Fint! :)

2011-03-30 @ 13:06:09
URL: http://imaginarymuffins.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Får man fråga vad de kostade ? :)

de var jätte fina :)

2011-03-30 @ 13:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback