4H-ledarutmaning

Hej!

Jag är ju med i 4H och rider där osv. :) Och nu är det en tävling i hela Sveriges 4H som heter 4H-ledarutmaningen. Det finns tre utmaningar.

Godislöftet
Nikotinlöftet
Fot-utmaningen

Jag ska självklart vara med och funderar på godislöftet. Eller fot-utmaningen. Sedan bloggar man om hur det går på www.4hledarutmaningen.wordpress.com.

Man sätter upp mål själv m.m.
Dom som känner mig vet nog att jag äter godis för ofta. Har sötsug every single day haha.

Mitt mål nummer 1 är att istället för att köpa godis, att göra/köpa en smoothie. :) Gott och nyttigt. Bra va?

Och om jag tar fot-utmaningen hade jag tänkt att få bättre kondis. Typ springa minst en gång i veckan.
Hade tänkt att ta båda utmaningarna för mig själv, men en som jag skriver om.
 
Kommer ju blogga här också hur det går!






Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback