STUDENTDAGEN

Hej!
Igår var det en jätterolig dag! :D

Först var det idrottsdag på studenternas, Sen åkte jag hem duscha bytte om och åkte till Rosendal för att se Emma springa ut. Gick i 50 minuter innan jag hittade fram, där väntade Astrid på mig. Sen åkte Emma iväg på flaket och jag och Astrid åkte hem.

Då bytte jag skor m.m. och åkte ner på stan för att träffa Anna, vi köpte de sista presenterna till Emma och jag köpte ett par nya skor, krisköp. Hade ett par skor som var lite klack på, liiiite alltså och jag DOG, Conversen var i väskan men dom va jätteskitiga efter stallet haha så köpte ett par nya.

Sen kom Astrid och vi åkte till Emmas mottagning i Danmark. Jättekul och mysigt var det! :) sen tog vi bussen hem på kvällen, åkte till hemköp och köte snacks sen åkte vi till Astrid och kollade på film , sen åkte jag hem och somnade och vaknade nu halv 4 (!).

Har knappt nån bild, haha men vi får se om Emma har några ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback