LUSH


hej :)
För en vecka sedan fick jag ett LUSH paket av min storebror. För er som inte vet vad lush är så är det typ handgjorda badprodukter. Här ovan ser ni paketet + innehållslistan.

Älskar verkligen alla produkter jag provat hittills. Doftar uunderbart gott.

Min mamma fick också ett paket fast med ett helt annorlunda innehåll, som även luktar annorlunda. Passar henne bättre så det finns något för alla smaker. :)

Mina doftar socker, godis och allmänt sött. Verkligen jätte gott :D
Här är bilder på mina produkter förutom tvålen och bubbelbaren som jag lyckades glömma ;)

En del av produkterna :)




Kommentarer
Postat av: bella

naaaw tack så mycket :D

2011-01-07 @ 01:09:16
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback