Kamerautrustning

Hej!

Jag och Maja har nyss pratat i telefon. Det skulle bli "en liten stund" men det vart 1 timme och 15 minuter.
Men men.. Vi har haft bra diskutioner. Haha! :) Nej men vi pratade lite om vad våra nästa grejer var att köpa till till kameran.

Här nedan kommer jag lägga upp bilder på vad vi funderar på just nu.

Batterigrepp BP-D60 till D40 / D40X / D60 /D3000
Batterigrepp.

Batteri EN-EL9a
Batteri. (Ett sådant har vi ju redan men det är alltid bra med extra. Och det behövs ju till batterigreppet.)

Och ja, sedan har ni ju sett vilka objektiv vi funderar på.

Kommentarer
Postat av: djurfotografen

SV: Din fråga med svar från mig, har kommit ut på min blogg :) Kika där!

2011-01-05 @ 09:56:27
URL: http://djurfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback