En dag på gymnasiet

Hahah skrev ett jätte långt inlägg först men kom på att ingen skulle orka läsa ;)
I morse skjutsade pappa mig till Strängnäs. När jag kom dit märkte jag att det var andra nior där som också skulle följa Science så det var skönt att inte vara själv.

Vi blev varmt mottagna av några elever som vi sedan följde resten av dagen.
Dagen i korthet: Fysik, Spanska, Lunch och dubbel Engelska.  Allt som allt trivdes jag jätte bra, kan verkligen se mig själv gå där.

Sen vare tåg + buss hem. Var inte hemma förens klockan 6, oj oj lång dag!

Rekommenderar verkligen alla att besöka ett gymnasium över dagen. Helt annorlunda jämfört med öppet hus för man får verkligen se hur en vanlig dag ser ut. ;)


Kommentarer
Postat av: Erica

skönt för mig som går ut nästa år! :)

2011-01-26 @ 17:51:23
URL: http://icaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback