Sara gästbloggar

Tjena!
Sara här som gästbloggar :D Carro sitter bakom mig och vill äta upp 1 meter lång rem, haha. Men nu delade hon med sig :D Vi har precis spelat mario kart & lekt med min lillebrors hamster. Snart så kommer väl carro tjata till sig att hon vill spela 1 timme till av den där skiten.. Aja, får väl ställa upp. Men nu ropar hon tydligen högt och ljudligt "JAG VILL SPELA SÄLLSKAPSSPEL". Hmm. Och nu när jag vände mig om så ligger hon och läser JULIA (Hennes favvotidning btw). Hon är ombytlig! Men nu ska vi hitta på något skoj. Så ni får hare så bra!

BTW kolla in bästa bloggen ever! Sarahovstadius.blogg.se

Ciao!

Kommentarer
Postat av: M A I D A

VILL DU VARA MED OCH TÄVLA OM EN BLOGGSVAR INBJUDAN?

KIKA IN I MIN BLOGG OCH DELTA TÄVLINGEN!

2011-02-12 @ 23:51:15
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback