Mycket att stå i

Hej!

Detta inlägg måste gå snabbt. Har huuur mycket som helst att göra! Mitt rum ser ut som fan och vet inte om det är ens värt att börja..

Kan skriva en liten lista på allt som ska fixas!

- Dammsuga
- Plocka upp saker från golvet
- Ladda mobilen, kameran, iPoden.
- Ladda över låtar till iPod.
- Lägga fram allt
- Packa ner
- Duscha + fixa allt sånt
- Klippa mitt hår
- Kolla på Solsidan!

För imorn åker jag och klassen till bjursås! :D
Kan möjligen återkomma med nån bild eller så...

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Greta

Vilket hektiskt liv kära du lever. Önskar att det kunde hända lite spännande saker i mitt liv med någon gång :(

2011-02-13 @ 21:01:19
URL: http://imaginarymuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback