Ett sista inlägg innan resan


Inledde kvällen med att sälja lite tulpanbuketter till grannar, ifall någon är intresserad av att köpa är det bara att höra av sig haha ;)


Pappa åkte och inhandlade denna åt mig under bokrean idag. Det får bli min belöning att läsa sen när jag är klar med den engelska boken. Visst är The eye of the world bra men det är sjukt ansträngande att läsa på engelska.


Sen gjorde jag och mamma (mest mamma) iordning resematen. Tänkte tipsa alla om det här för det är så enkelt. Bara att blanda ihop.
  • Kycklingfilé
  • Ris (vi blandade i quinoa)
  • sallad
  • tomat
  • gurka
  • äpple
  • sockerärtor

Går egentligen att variera hur mycket som helst, bara att ta i sånt ni gillar ;)


Det var allt för denna gång. Tror inte jag hinner blogga något mer innan jag åker så ni får ha det så bra utan mig. Kommer vara borta fram till v. 10 men jag hoppas att Caroline håller bloggen aktiv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback