Pancakes



Tjao :)


Hade två lektioner idag och sen slutade vi vid halv två. Chill chill ^^ Så jag ställde mig i köket och stekte pannkakor. Var äkta bäst på att vända pannkakorna. Skit gott! hihi :)

Någon föreslog att vi skulle baka ikväll och jag hoppas det blir av. Måste bara hitta nån som har de ingredienser som saknas. Det är fördelen med att bo i korridor: oftast finns det nån som har det man behöver.

Nu ska jag kolla lite desperate och sen ska jag nog gå igenom kemilabben som vi har imorgon.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ser fett gott :)

Är det bra i Strängnäs :O? Hoppas det men du får komma hem sen så vi kan träffas någon gång :) hihi

2011-08-21 @ 18:56:00
URL: http://saralinneajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback