Tisdag

Hej!
Idag så åkte ju Maja från mig. Haha vad ledsamt det lät..

Men dagen börade iallfall kl 00.00 inatt haha, men ca kl 3 låg vi och kollade på film i min säng, sen somnade vi där och filmen fortsatte att gå. Sen vid 5 vaknade Maja tog datorn, la på mina ben och sa "Här är datorn!" Sen gick hon till och la sig. Haha sen fick jag fixa och dona med datorn, va så sjukt jävla trött, har aldrig varit med om värre.

Men idag var jag iallafall i stallet och sen träffade jag Sara en sväng :)
Nu lyssnar jag bara på musik och ska snart sova. Imorn måste jag packa och sen ska jag träffa Sandra.

Lite bilder från dagen med Maja får ni när dom är redigerade.

Kan ju bjuda på lite favoriter;





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vinnarna av dagens blogg är nu uppe ;) Kolla in hit om det var du som vann, om du inte vann så får du gärna vara med i den nya omgången: http://majuss.se/2011/april/onsdag-dagens-blogg.html#comment



Lycka till!

2011-04-20 @ 09:07:10
URL: http://majuss.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback