Mitt favorit program

Dag 11

Vet inte om nån riktigt missat att Desperate Housewives är mitt favoritprogram. Har kollat på det i flera år och om jag minns rätt har jag sett alla säsonger. Ska nog snart ta ett maraton och se igenom allt en gång till och fylla i eventuella luckor. I början var jag inte så noga om jag missade ett avsnitt eller två :$

Varför gillar jag det då? Det är så himla klockrent hela programmet. Inget trashit som katten släpat in (typ 2 and a half men) utan allt är rent och fint. Alla fruar har verkligen olika personligheter som gör att de handlar på lite olika konstiga vis. Sen rätt som det är brukar det bli något mord och personer från gamla säsonger kommer tillbaka. Därför gäller det att hålla koll på allting som har hänt.

Inga av mina närmsta vänner följer serien och det är väl lite synd kan man tycka, men det finns ändå några i klassen som man kan diskutera programmet med. (haha måste ju prata om vem som kan vara mördaren o.s.v)



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

ska vi följa varandra på bloglovin ?

2011-04-03 @ 02:44:17
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

2011-04-03 @ 20:34:48
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback